e

دوره‌های آموزشی الکترونیک

مدت زمان آموز‌ش‌: ۷۶ ساعت و ۳۰ دقیقه
تعداد آموز‌ش‌های این صفحه: ۳ دوره آموزشی

الکترونیک 1

دوره‌ آموزش الکترونیک ۱ :

از اواخر قرن بیستم تا به امروز علم الکترونیک با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. تقریباً در همه‌ی شاخه ها و صنایع ردپایی از الکترونیک دیده می شود. از اسباب بازی ها تا صنایع خودروسازی و پتروشیمی، الکترونیک و مدارات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین اگر ریاضیات را به درستی ملکه علوم دانسته‌اند، بسیار به جاست که الکترونیک را ملکه فنون و صنایع بنامیم. در حالی که علم مکانیک با جانشینی عضله های انسان، او را از انجام کارهای سنگین بدنی که به عهده داشت، بی‌نیاز کرد. علم الکترونیک نیز ما را از انجام کارهای بزرگی که نیاز به هوشیاری دارند، معاف می سازند.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

الکترونیک 2

دوره‌ آموزش الکترونیک ۲ :

رباتیک (Robotic) را می‌توان به عنوان نقطه اوج پیشرفت تکنولوژی توصیف کرد. رباتیک علمی بین ‌رشته‌ای است که از پیشرفت‌های علوم مختلف مانند مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر استفاده می‌کند. پیاده‌سازی رباتیک به صورت عملی، نیازمند تسلط در حوزه‌های مختلف ذکر شده است.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

الکترونیک 3

دوره‌ آموزش الکترونیک 3 :

مهندسی الکترونیک در رباتیک
خلق یک ربات بدون حضور مهندس الکترونیک به هیچ عنوان میسر نیست! در واقع وظیفه طراحی و پیاده‌سازی مغز ربات به دوش مهندسین الکترونیک است. مغز یا همان واحد کنترلی و پردازنده آن از مدارهای پیچیده الکترونیکی طراحی شده که  تخصص بسیار بالایی برای پیاده‌سازی آن نیاز است. مدارهای الکترونیکی به منظور کنترل اجزای مکانیکی ربات برنامه‌ریزی می‌شوند.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه