لوگو کودک خلاق

دوره‌های آموزش کودک خلاق

مدت زمان آموز‌ش‌: ۷۶ ساعت و ۳۰ دقیقه
تعداد آموز‌ش‌های این صفحه: ۳ دوره آموزشی

دوره کودک خلاق ترم ۱

کودک خلاق ترم اول:

هدف از دوره آموزشی کودک خلاق، آموزش مهارت های کارآفرينی به کودکان است. به اين منظور با توجه به ويژگی های کودکان در اين گروه سنی، علاوه بر کمک به پرورش خلاقيت کودکان، به رشد عاطفی، اجتماعی، شناختی و جسمی حرکتی آنان نيز کمک می‌شود. رشد اعتمادبه‌نفس کودک، تشويق به داشتن پشتکار و اراده افزايش انگيزه کودک، بروز ثبات هيجانی، تعيين اهداف، ريسک‌پذيری مناسب، قابليت انعطاف‌پذيری و تلاش برای افزايش توجه، تمرکز و هوش کودک از جمله راهکارهايی است که کودک برای افزايش خلاقيت به آن نياز دارد.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

دوره کودک خلاق ترم ۲

کودک خلاق ترم دوم:

بازی عبارت است از هرگونه فعاليت جسمی يا ذهنی هدف‌دار که به‌صورت فردی‌ يا گروهی، انجام و موجب کسب لذت و برآورده شدن نيازهای کودک شود. بازی در رشد اجتماعی کودک تأثير بسزايی دارد و موجب ارتباط کودک با محيط بيرون، شکوفايی استعدادهای نهفته و بروز خلاقيت، همکاری، همياری و مشارکت کودک می‌گردد. همچنين بازی موجب همانندسازی با بزرگ‌ترها شده و کمک می‌کند که کودک شکست را به طور واقعی تجربه کند. بازی در رشد جسمی کودک مؤثر بوده و باعث رشد و هماهنگی دستگاه‌ها و اعضای بدن و تقويت حواس کودک و توانمندی فکری و بدنی او می‌شود.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

دوره کودک خلاق ترم ۳

کودک خلاق ترم سوم:

کودکان و نوجوانان در کنار آموزش‌های رسمی که در مدارس می‌آموزند نيازمند کسب مهارت‌های ديگری نيز هستند مانند مهارت‌های رفتاری و شخصيتی، مهارت‌های تحصيلی و مهارت‌های ارتباطی که همه اين مهارت‌ها به‌عنوان مهارت‌های زندگی مطرح می‌شود. اما در کنار اين قبيل مهارت‌ها، نيازمند کسب مهارت‌های کسب و کار هم هستند.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه