دوره نرم افزار های فنی و مهندسی

مدت زمان آموز‌ش‌: ۱۰۲ساعت
تعداد آموز‌ش‌های این صفحه: ۴ دوره آموزشی

رسم فنی و آموزش نرم‌افزار SolidWorks:

(طراحی و انجام پروژه‌های عملی با برش لیزر)

یکی از نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر، سالیدورکس است که بدون درگیری با انجام محاسبه های مورد نیاز نقشه کشی صنعتی می توان مدل مورد نظر را ساخت. سرعت بالا و سهولت کاربری از ویژگی های متمایز کننده سالیدورکس محسوب می شود. رواج استفاده از این نرم افزار در کارخانجات صنعتی و تولیدات خودرو به سادگی قابل ملاحظه است. 

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

طراحی پلتفرم های رباتیک همراه با آموزش 3D Printer

چاپگرهای سه بعدی دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از آن ها می‌توانید از عکس‌هایی که در کامپیوتر خود دارید نمونه سه بعدی واقعی بسازید.چاپ سه‌ بعدی یک فناوری توانمند است که طراحان را تحریک و تشویق می‌کند و به آن‌ها آزادی طراحی بی‌سابقه‌ای می‌دهد و این در حالی است که چاپگر سه بعدی ابزار کمتری نیاز دارد و در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های سنگین می‌شود. همچنین به‌وسیله این تکنولوژی قطعات را می‌توان به‌طور خاص طراحی نمود و نیازی به مونتاژ با هندسه پیچیده و ویژگی‌های پیچیده برای دستگاه نیست.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

آموزش نرم افزار Powermill همراه با آموزش CNC

برنامه نویسی cnc چیست: دستگاه‌های cnc در زمینه تراش دادن قطعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به نیاز روز صنعت به استفاده از قطعات مختلف، به‌کارگیری دستگاه cnc اهمیت زیادی یافته و برای استفاده از آن باید دوره آموزشی دیده شود تا کاربر یا اپراتور بتواند با دادن دستور به دستگاه که نوعی عمل تفهیم به ماشین است، برش زنی و قالب زنی را انجام دهد.

 

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

طراحی مکانیک ماشین های فرمول یک -دانش آموزی

F1
in Schools
به معرفی دانش آموزان به مهندسی، مدیریت پروژه، برندسازی و بازاریابی و کار گروهی از سنین جوانی از طریق مسابقه اختصاص داده شده است. با برگزاری مسابقات در 51 کشور در سراسر جهان و فرصت هایی در سراسر در کشورهای توسعه یافته F1 in Schoolsیکی از بزرگترین برنامه های آموزشی جهانی است که آگاهی دانش، فناوری، مهندسی ریاضیات(STEM)  را در بین دانش آموزان و دانشجویان افزایش می دهد.

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

نرم افزار Altium Designer مقدماتی

امروزه می توان اهمیت مدارهای چاپی را هم تراز با برق دانست چرا که تقریبا در تمامی وسایل برقی تولیدی امروزه، از بردهای مدار چاپی برای برقراری اتصال بین ادوات الکتریکی استفاده می گردد. استفاده از بردهای مدار چاپی سبب افزایش سرعت و دقت و آسانی در مونتاژ، کاهش نویز، جلوگیری از اشتباهات انسانی و بسیاری مزایای دیگر می شود. این موارد سبب شده نه تنها در تولیدات با تیراژ بالا بلکه در محصولات نمونه نیز از مدارات چاپی استفاده گردد. 

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

نرم افزار Altium Designer پیشرفته

در بردهایی که فرکانس سیگنال ها و قطعات بالا است و یا تبدیل های آنالوگ به دیجیتال دقیقی نیاز است و یا از تراشه های با پکیج BGA استفاده می گردد؛ معمولا از بردهای چند لایه استفاده می گردد. چند لایه ای بودن مدار چاپی این امکان را به طراحان می دهد که مسیرهای بین قطعات را از لایه های مختلف عبور دهند و یا لایه هایی را برای مقاصد مختلف نظیر تغذیه، زمین، انتقال سیگنال، شیلد، اسمبل اجزای مدار و … بکار ببرند.  در دوره آموزشی طراحی پیشرفته بردهای مدارچاپی نیراسیستم به آموزش انواع تکنیک های تخصصی طراحی بردهای فرکانس بالا و چندلایه و ملاحظات طراحی بردهای مدارچاپی در نرم افزار Altium پرداخته می شود .

مدت‌زمان آموزش: ۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه